9 февр. 2014 г.

Կոմիքս - անեկդոտներ

Քանի որ կոմիքսները ռուսերեն են ես յուրաքանչյուրի տակ կգրեմ դրա հայերեն թարքմանությունը: Բայց եթե հնարավոր է կարթացեք ռուսերենը, այդպես իմաստը ավելի հասկանալի և ծիծաղելի կլինի:


Չես խոսում հա?  Լաաաաաավ . . .



- Ու . . .   Մենք երկուսս էլ մերկ ենք, ես վերևում եմ . . . Դեռ ինչքան պետք է սպասենք, որ սկսվեն հաճելի զգացումները:
 - Չգիտեմ, բայց իմ գլուխը արդեն սկսում է ցավել:


Էէէէէէէխ, իս ես դեռ պետք է 7 տարի նստածմնամ դասասեղանի դիմաց...



Դոլլարի կուրսը ընկնումա, ինձ խորհուրդ տվեցին փողս անշարժ գույքի վերածեմ...



Ով որ խեղդվի, կզրկվի լողալու իրավունքից:



- Սիրելիս դու ամուսնացած ես, քեզ մի քիչ զուսպ պահիր: 
- Բայց օրնակ երբ մարդը դիետա է պահում նա չի զրկվում մենյուն ուսումնասիրելու հնարավորությունից:

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Edmon Nersisyan