2 апр. 2012 г.

Ավելացնում ենք վիդեո և Mp3 ներբեռնելու կոճակներ Youtube կայքում




Youtube Downloader-Armblog.net

Երբեմն անհրաժեշտություն է առաջանում Youtube կայքում տեղադրված տեսահոլովակները ներբեռնել և պահել համակարգչի մեջ, կամ ներբեռնել այդ տեսահոլովակները mp3 ֆորմատով: Գոյություն ունեն տարբեր հավելվածներ, որոնք Youtube-ում ավելացնում են տվյալ երգը կամ տեսահոլովակը ներբեռնելու կոճակներ: Կարող եք սեղմել համապատասխան դիտարկչի վրա և տեղադրել հավելվածները:

Վիդեո ներբեռնելու կոճակ

ChromeFireFoxIEOperaSafari


Mp3 ներբեռնելու կոճակ

ChromeFireFoxIEOperaSafari


Հավանեցի՞ր, դե տեղեկացրու ընկերներիդ
BY ARMBLOG

2 комментария:

  1. Կարծում եմ, որ ոչ ոք չի կարող անտեսել youtube- ն, բայց երբ խոսքը վերաբերում է այն, ինչ օգուտներ է բերում մեզ: Ես օգտագործում եմ converter from youtube- ից mp3, mp4 եւ ներբեռնել youtube- ի տեսանյութեր 1080, որը youtubeconverter: Դուք պետք է փորձեք օգտագործել այն, ես ձեզ ասացի, որ դուք հիասթափված չեք, թե ինչ է տալիս այս գործիքը:

    ОтветитьУдалить
  2. Ես օգտագործում եմ converter from youtube mp3, mp4 եւ ներբեռնել youtube- ի տեսանյութեր 1080, որը youtubeconverter.to: Դուք պետք է փորձեք օգտագործել այն, ես ձեզ ասացի, որ դուք հիասթափված չեք, թե ինչ է տալիս այս գործիքը: Դուք կարող եք փոխարկել եւ ստանալ Youtube- ից MP3, MP4, WEBM, F4V եւ 3GP ձեւաչափերով: Մեր գերազանց youtube to mp4 converter ի գործիքի հետ համատեղելի է նաեւ այլ օնլայն տեսանյութերի, ինչպիսիք են Facebook, Vimeo, Dailymotion, VK, Instagram, Metacafe, Soundcloud, AOL եւ Vevo:

    ОтветитьУдалить

Edmon Nersisyan