23 февр. 2012 г.

Ինչպես մրցույթ ավելացնել 1001golos.ru կայքում




Հարգելի այցելու հիմա ես ձեզ կսովորեցնեմ թե ինչպես մրցույթ ավելացնել 1001golos.ru կայքում: Դա անելը շատ հեշտ է, պետք է միայն հետևել իմ ցուցումներին: Երևի արդեն հասկացաք, որ ես դա կանեմ նկարների և փոքրիկ հրահանգների միջոցով: Այսպիսով սկսում ենք:

1. Մենք արդեն բացել ենք 1001golos.ru կայքը: Նախ և առաջ գրանցվում ենք ( регистрация): Դրա համար սեխմեք վերևում գտնվող РЕГИСТРАЦИЯ հրամանը: Նայեք նկարը.


2. Այնուհետև բացված էջում լրացրեք (հերթականությունը վերից վար) ձեր անունը, լոգինը, էլեկտրոնային փոստի հասցեն, գաղտնաբառը և ամենաներքևի տողում կրկնեք այն: Բոլոր բաջինները լրացնելուց հետո սեղմեք Регистрация: Նկարը` ներքևում:


3. Եթե ամեն ինչ ճիշտ է ստացվել ապա կբացվի այս էջը, իսկ եթե ցանկանաք անմիջապես մրցույթ պատրաստել,ապա սեղմեք կարմիր գույնով նշված հրահանգը:


4. Բացված էջը ես արդեն նկարել եմ: Այնետեղ լրացվող բաջիններում գրել եմ ցուցումներ, իսկ այն հատվածները, որոնք նշված են կարմիր գույնով, նախատեսված են նկարները ընտրելու համար: Ընդամենը սեղմեք դրանց վրա, ընտրեք նկարը համակարգչից և սեղմեք категории բաջնի վրա: Ընտեք մրցույթի թեման և սեղմեք Дабавить битву.


5. Ձեր մրցույթը պատրաստ է ! ! !

Հուսով եմ կարողացա ձեզ օգնել:

Խորհուրդ կտամ նկարները նայել մեծացված, դրա համար սեղմեք նկարի վրա, իսկ հետո այն փակելու համար սեղմեք X

Комментариев нет:

Отправить комментарий

Edmon Nersisyan